Nytt år, nye muligheter?

Da var 2014 her, et nytt og spennende år! Snart skal jeg henge over malingsspann, fuge lister og sparkle. Det å gå fra en liten leilighet på 73 kvardratmeter til hus blir fantastisk, rart og litt trist! Det er jo mange minner i veggene her vi bor nå. Med nytt hus kommer muligheter til å danne nye minner og tradisjoner, samt at det er gamle minner og tradisjoner som skal ivaretas.

Her kommer et par bilder av kjøkkenet i det nye huset. Jeg gleder meg til å male litt vegger, pusse kjøkkenbenken og sette eget preg på det. Jeg har x antall ganger studert bildene opp og ned, for å komme fram til en mulig løsning på hva som skal i hvilken skuff eller skap. Jeg er jo veldig glad i å lage mat, så kjøkkenet er et rom jeg tilbringer mye tid i.

kjøkken

64_1840094821_xl

64_1602208061_xl

A.

Legg igjen en kommentar

